"US-konferens"

Tjabba!

nu i helgen har jag varit på US-konferens, som kanske inte är helt det rätta ordet för så seriöst var det inte 😃 men ialf har jag varit nere i Falkenberg och sovit över på ett ställe som heter Gits Gård. Det är en konferensgård med så att man kan sova över. Det har vart en massa föreläsningar och så har det varit mkt att dom berättade vad dom höll på med och vad som kommer att hända det här året XD

Sen kom det också en fotograf från sidan fotosidan.se och tog kort på oss till ett blogginlägg, hehe 😝 här hittar ni det: http://www.fotosidan.se/blogs/wordet/index.htm 👍ska se om ni hittar mig, syns bara på den sista bilden och han har ju tagit den enda bilden när jag tittar bort😓

Men det har ju inte bara varit allvar med massa föreläsningar och sånt. 😄 på kvällen var det lekar/utmaningar från "minuten" med en massa godis och chips 😍 sen låg jag och dom jag åkte dit med och kollade på "jalla jalla" några som har sett den? ☺

Thats all folks!! 👻
Kramar Anna❤❤


Kommentarer
Postat av: Filippa

När kmr frågestunden? :)

2012-04-22 @ 20:47:25
URL: http://filippalarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig bild tycker mormor.

2012-04-29 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback