Dagens

DAGENS VILL HA: En dag ledigt imorgon...
DAGENS KLÄDSEL: T-Shirt och Nit-tights
DAGENS FRISYR:utsläppt
DAGENS LÅT: Sorry for Party Rocking - LMFAO
DAGENS PLANER: Läxor, sova!!
DAGENS SAKNAD: sommaren
DAGENS HUMÖR: TRÖÖTTT, som ni kanske har fattat nu!
DAGENS CITAT: Tomorrow never dies?
DAGENS ROLIGASTE: uhhm
Som ni kanske har fattat är jag väldigt trött och blir ännu tröttare vid tanken på all läxa jag har. Måstte sätta mig och göra dom.
Tråkigt inlägg jag vet, men jag skriver om filmen senare !!!!
KRam Anna
passar mej perfekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Du har klart skrattat dig trött på filmen igår!!!

2012-01-25 @ 22:13:44
Postat av: Filippa

Snövit är ju jätte söt. Jag har ridit på hon ganska många gånger. <3

2012-01-26 @ 16:52:32
URL: http://filippalarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback