29/1

Gokväll, alla underbara läsare!

Sorry , för dålig uppdatering från min sida.
Ikväll kommer jag blogga så mycket jag kan ;)
Jag ska berätta allt om vad jag gjort NUU!

Lördag:

Drog till std med grymmaste vännen Tilde.
Käkade på harrys & kolla lite i affärer.
Köpte en skiit snygg tröja från gina.
Vi åkte hem till Tilde sen & var där en stund.
Sen gick vi hem till Ebba.
Hyrde film, käka godis & myste.
Jag & Tilde sov över där, sååå mysigt.
Ebba, Jag & Kasper (ebbas låtsasbror) var uppe till kl. 04:00 typ , haha ;)
Somna på typ 1 min då.

Söndag:

Vakna på morgonen och var skiiit trött.
Sov typ bara 5 timmar inatt *suck*
Åt frukost & chilla.
Chilla , chilla typ hela dan.
Sen åkte jag hem för jag skulle på kalas till Annas pappa.
Så idag träffa jag Anna :)
Vi skulle gjort ett videoinlägg men vi han tyvär inte :/
Sen titta jag ju på ponnyakuten.

Nu myser jag i soffan <3
Ni får ha en TOPPEN kväll , brb....



Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Elin werneflo :)

Hej Elin werneflo här gud va söt och bra blogg du har :)

2012-01-29 @ 20:19:03
URL: http://Kompizarnaaa
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-30 @ 18:27:22
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback