Sjuk

Ja, jag ligger i soffan & läser massa as grymma bloggar.... Sjuk..., feber,förkyld & as trött.... Gick hem från skolan innan lunch. Kände mig krasslig imorse , men man vill ju inte missa denna dan... Vi fick lära oss hur man bygger upp en film & så fick vi dessutom spela in små kortfilmer i grupper. Hahahah, dööör hela klassen sitta & titta på filmerna som vi gjort, pinsamt pinsamt pinsamt... À ni fattar ju att jag gjorde bort mig xd
Som tur är att jag slipper att sitta & kolla när jag gjorde bort mig.

Nu babblar jag ju bara om massa saker.. Nu borde ni nog ha tröttnat på att läsa mitt inlägg... Så ja får nog säga hejjrå bloggen ;)

Kramar Ella!
Är ju sjuk, så inga nya bilder för ja ser ju as konstig ut.... Så gammal bild får de bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback